Bitter sweet symphony

Jag har en obehagskänsla i min mage, den moler och det känns som saker har fått för stora proprotioner. Det är helt mitt eget fel, tror det har att göra med mitt katastroftänkande, haha!

Jag kan verkligen inte rå för att jag känner så sablans mycket jämt och ständigt och det här är ett lysande exempel på det hela. Jag önskar verkligen jag kunde rycka på axlarna, dra på smilbanden och skaka av mig det hela men något gör det svårare än så...

Jag får helt enkelt bara gilla läget och fokusera på vad som spelar roll. För det är inte hela världen, verkligen inte...

Nu ska jag och min sambo tala, vi har en sån där bitterdag då vi pratar om allt det bittra, haha. tror dock det är en övergående fas, snart är jag glad igen!

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback