Allt om inget, inget om allt

Hello Africa!

Har haft en riktigt bra dag på jobbet och mitt goda humör fortsätter hålla i sig. Nästan så man börjar ana ugglor i mossen, varför är jag såhär glad utan anledning? Är det någon sorts blåsning att jag är såhär glad i blåsiga och kalla November? Hihi, jag nu ska jag inte analysera min lycka for no reason utan vara glad och hålla käften istället. Jag är nöjd med allt jag fått gjort på jobbet också och har haft gruppsamtal, vilket var längesen sist. Jag har nästan glömt hur kul det är att jobba med grupper men idag fick jag lite att bita i, kul! Så nu hoppas vi på mer grupp för Karran! Sen fick jag ju chansen att briljera med min närkingska och dra några dåliga vitsar från Närke vid fikat. När ingen uppskattade mitt vitsande kontrade jag med att Kålle och Ada från Göteborg inte heller är så festliga, sådeso. Kan ju bjuda er på en rolig vits då om ni tjatar

Varför är närkingar så bra i sängen?
Det går alddrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig.


Om ni inte förstod så får ni höra av er men så jävla kul är den inte....

Imorgon är det också en fin fin dag, löning!!! Jag säger bara yippie yay. Den har varit efterlängtad sen förra lönen kom (nu ska jag inte vara bitter men får ju aldrig göra något annat med mina pengar än betala till den där bilskolan). Jag firar att lönen kommer imorgon med att lyxa till det, köpte mig en grape som jag fullkomligt ska festa loss på om en stund! Livet är bra lyxigt, här är det inte tal om någon rysk kaviar utan en grape =)

Och nu när ni väl är med mig, Har jag sagt att det borde vara olagligt att inte lyssna på Fightstars Paint your target? Jag vet inte hur många gånger jag lyssnar på den varje dag.....Ooooooooooooo, lyssna nu för bövelen (och titta med, hehe)
här. Ge den en chans om ni inte tycker om skrik i början, den blir lite mer melodiös sen!!!!!

Tjing, tjing!

X

Kommentarer
Postat av: ny

host..tôrrt..host :D

Postat av: Stina

Hmm... Helt okej låt =) Men en annan sångare tack.. Tyckte inte han var riktigt bra... Annars som sagt, bra låt =)

2007-11-27 @ 22:18:08
Postat av: Karin

Ny: torrt, hur menar du då? Haha....

Stina: Va? det är ju han som gör sången, eller de är ju två sångare, men antar att du menar han med den mörka rösten....

2007-11-29 @ 22:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback