Yes, I marry you...


Bild: www.scarletpage.com

Musiker, 85:a, het som ett strykjärn, 

 Vad mer behövs säga? Charlie Simpson, spelar i ett riktigt bra band, Fightstar heter det. Borde vara olagligt att vara så här het (ojsan hoppsan vad jag blev ytlig då, fy på mig!).

Jag fluktar här på jobbet (på min rast moster!). Så om någon har hans nummer eller är ruskigt lik honom, give me a call. I mina drömmar är vi gifta, har ett hus någonstans plus en lägenhet i London och två fina barn. Att leva i realitet har aldrig riktigt varit min grej. Jag är ju trots allt redan gift och skild med alla medlemmer i NKOTB och Take that =)

Har ni några hetingar som ni kan rekommendera för flukteri?Eller någon heting ni vill ha för er själv som jag ska hålla tassarna borta ifrån?

X

Kommentarer
Postat av: sara

Är inte han lite för gammal för dig? Jag menar han är ju ändå över 20...hihi

2007-05-16 @ 21:39:35
Postat av: sara

Är inte han lite för gammal för dig? Jag menar han är ju ändå över 20...hihi

2007-05-16 @ 21:41:06
Postat av: Moster

Vad jag är nöjd!!!! vissa saker verkar verkligen ha fastnat! Skulle definitiv erbjuda dig jobb med en gång med den moralen :). Kram på dig kära vad det nu blir-dotter!

Postat av: Karin

Sara: haha, nu ska vi inte va såna...

Moster: Haha, ja ny moral har jag fått...fann den i alingsås =)

2007-05-17 @ 07:11:17
Postat av: Johanna

Haha! Sara din kommentar var ju klockren:)! Nu du Karin ska jag berätta om vad tokigt det höll på att bli när jag var ute igår... När jag var på väg ut från puben igår så höll en grabb på att gå förbi mig utan att ha folkvett att hälsa utan bara kollade in mig... Jag blev stött som fan eftersom jag att jag har haft sex med karln... O därför tog jag tag i honom o sa lite argt
-Så här häsar vi inte längre?
Han svarade lite undrande- ääää borde vi det eller?
- Jag svarade - så klart vi ska samtidigt som det gick upp ett ljus för mig att det inte alls var killen som jag hade haft sex med:)
-Han svarade iaf- Jo hej va kul att ses igen
-Jag sa- Men herregud det är ju inte du:)
Sen blev det bra för sen dök hans bror upp och då rädades jag genom att killen sa att du kanske trodde det var min bror som du hälsade på... Jag var inte seg att hänga med på det tåget för min sanning var ju en aning mer pinsam.. hehe
killen är iaf sjukt snygg så nu tänker jag försöka fixa in mig på nån fest hos honom.. Jag känner ju hans bror iaf.
Kram o glad flygaredag!

2007-05-17 @ 11:26:06
Postat av: Karin

Johanna: Haha, vilken klockren historia, det gjorde du snyggt, snacka om att rädda situationen...kram kram

2007-05-17 @ 20:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback