There´s no stopping us

Sängen på mitt jobb knarrar. Jag har hosta. Denna kombination blev inte så kul inatt. Varje gång jag hostade, som är var femte sekund så knarrade sängen...Jag sov inte så bra som ni kanske förstår...så har varit lite trötter på jobbet men det är man nästan jämt när man sover natten.Är det någon som har något husmorstips på hur man blir av med sin hosta. Det är en sån där torr variant och det är så jobbigt...

Eftermiddagen blev långsam på jobbet. För att spexa till det började jag och min kollega att prata svengelska och fortsatte hela eftermiddagen. Har ni varit med om det där när man börjar med ett rätt torrt skämt men sen kan man liksom inte sluta trots att man tycker det är torrt. Så blev det, vi bara spann vidare och det fanns inget stopp, tur att jag gick hem, hehe. But its all good mate...

Annars är det lagom trist här i Götet. Vädret suger både det ena och det andra; kallt, regnigt och blåsigt..så håll i hatten!Jag vill inte göra nåt annat än att kura i mitt råttbo till lägenhet. Imorgon hopaps jag att jag vaknar upp i en välstädad våning i Johanneberg istället för här...

Tjingeling

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback