The love bite strikes back!

Jag trodde vissa saker skulle falla i glömska och blekna (bokstavligen) men vad fel man kan ha ibland.

I eftermiddags hade vi handledning på jobbet och sitter diskuterar en bok om ångesthantering, beteendeterapi, social fobi och andra goa grejer. Helt appropå vänder sig en kollega till mig och viskar i mitt öra

Kollegan: Karin, är det ett sugmärke du har på halsen? *STORT leende*

Tjena kungen, ska det sitta kvar tills döden eller vad?

I pausen berättade att hon kände flera över 30 som har love bites, sådeso...

Skulle egentligen ha sprungit vårruset idag men då en deltagare ändrat sig blev jag av med min plats, så här sitter jag. Ganska skönt om jag ska vara ärlig, hihi...fysisk ansträngning är överskattat =)

X

Kommentarer
Postat av: eremo

du är utmanad, kolla min blogg.

Postat av: Linda-Sara

Möhöhö. Lovebites rockar!

2007-05-10 @ 09:43:33
URL: http://kallfront.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo: Ja, jag ska styra upp det snarast...

Linda-sara: Ja, visst gör de, höhöh....

2007-05-10 @ 15:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback