Ta ett djupt andetag och away we go!

Sympati fick jag ingen nu heller så lika bra att lägga ned, haha!Och jag antar att vägen dit var rolig så ska la inte klaga =)

Nu sitter jag på jobbet och känner mig lagom trist (jag har rast nu moster). När man har varit ledig och haft det väldigt kul så är det alltid lite tyngre att komma tillbaka till jobbet. Så känner mig lite halv down. Här var det sig likt och jag har fått ta både ett och två andetag idag för att behålla lugnet. Andas Karin, Andas.Bara ta ett djupt andetag...

Ja, kanske kan få höra lite vad ni pysslar med en helt vanlig måndagskväll. Eller någon som har en rolig historia?Någon som gör nåt kul som de vill berätta för Karin? (Jag vet som sagt var hur många som läser min blogg, om alla skulle skriva något skulle jag få en massa skojiga kommentarer,kom igen NUUUUUU)

X

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej du, kom precis hem efter en trevlig kväll med mina arbetsmarater. God mat och trevligt snack. Kram på dig

Postat av: Moster igen

tur för dig att det är så kallt med tanken på behov av polo.... hahaha

2007-05-07 @ 22:14:16
Postat av: Karin

Moster: Haha, synd att jag inte har några smaskiga historier om dig, kanske dags att skriva mer sånt i din blogg,hehe!

2007-05-07 @ 23:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback