Stringtrosfest och du är bjuden!

Nattens dröm var ändå en av de sjukaste.

Jag var på Nils Ericsons terminalen för en fest, hela terminalen var omgjord till en stor festlokal som gick i röd sammet. Jag skulle dit emd två kompisar jag bott i Aussie med. Festen gick under namnet Stringfest. För att komma in var man tvungen att sätta på sig ett par röda stringtrosor och lämna in sina egna. Sen satte man alltså på sig kläderna igen (så ingen het sexdröm här inte). Man fick gå fram till en reception för att hämta ut ett par, det var tryck därfram där det stor stringfest. Sen när festen var slut skulle de röda trosorna lämnas tillbaka. Alla pratade engelska i drömmen med...

Jag tycker ju inte ens om stringtrosor...eller gör mitt undermedvetna det kanske =)

DRÖMTYDNING NU TACK!

Tjingeling!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

jag tror att den betyder att du gärna vill ha något där bak som skaver.

Postat av: Kajin

Rolig dröm, hihi! Jag tror att ditt undermedvetna ger en hint om att du borde bli festfixare istället :) Jag vet ej dock om jag skulle våga komma... :)

2007-05-16 @ 15:57:53
Postat av: Karin

Eremo: Haha, ja det kanske du har rätt i...fast jag gillar ju inte den känslan men okej, kanske något undermedvetet!

Kajin: Ja, kanske det kanske...men herregud vilka absurda fester jag skulle ordna...

2007-05-16 @ 20:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback