Socionom is da shit!

Idag har jag haft en riktigt bra dag på jobbet. Det är en dag som denna jag förstår alla balla grejer med att vara socionom  och varför jag bestämde mig för att bli det =) Inte för att de är sällan men ibland slås jag över hur bra jag trivs på jobbet. Idag är en sådan dag då jag vill hålla ett tacktal till alla som såg till att jag styrde upp en socionomexamen!Tack tack och åter tack!
 
En annan ball sak är att imorgon kommer en kär vän och kollega hem från Thailand där han bor...det ska bli kul. Vi ses en gång om året för att ha en go fylla, spela luftgitarr och toka en hel massa...Vi lärde känna varandra i London så det blir lite av en London reunion med alla inblandade parter.

Så alla som är sugna på tokigheter, Svarte Petter och alla fåren är ute i svängen i helgen (eller ja, vi börjar bli gamla så lördag ivf).

Tjillevippen!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback