Sanna mina words

Sanna mina ord!!!

På mitt jobb vet man aldrig hur en dag/kväll ser ut. Det fick jag erfara igår och jag blev lika förvånad nu som sist det var liv i luckan på jobbet. Jag skulle jobba kvällen och sen sovande jour. Detta hände dock icke. Jag har jobbat vaken hela natten i en bil fram och tillbaka till de Småländska skogar. Jag kan inte säga så mycket mer men jag kan bara säga att jag var helt slut när jag damp ner i sängen i morse. Känner mig lite som ett vrak från en optimistjolle...

Som ett bevis på att mitt huvud är lite överbelastat drömde jag att min kollega berättade att de visste att jag var alkoholist och alla hade skrivit på ett papper att de inte ville ha mig kvar. Jag försökte berätta att jag inte alls hade druckit, det var inte jag som stank sprit utan någon annan men ingen lyssnade.

Denna dröm tror jag även har sitt ursprung i mitt mobiltelefons haveri. Det är nämligen så att sötast S lånade ut sin gamla mobbe till mig och i denna finns det fruktansvärt mycket sms från mig. 8 av 10 av de handlar om fylla, lullighet, festinbjudan, slitenhet efter lullighet, haha....Dessa sms sträcker sig kanske två år tillbaka och jag hoppas verkligen S har sparat dessa sms i någon form av nostalgi (jag hoppas alltså att jag skickat väldigt mycket andra sms som inte handlar om detta som inte är lika roliga att ha kvar), annars kanske drömmen från jobbet är sann....

HJÄLP =)

Nu ska jag styra upp mig själv och ta tag i denna dag. Är inte lika bitter längre förresten...bitterheten har slöppt, yay!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback