Parkeringsböter suger =(

Inatt drömde jag att jag fick en Parkeringsbot på 1260 kronor då jag var ute och övningskörde. Jag skulle hämta upp S med bilen (jag körde själv trots att jag inte hade körkort, det ni) och gick in på en golfklubb där hon var. Vad hon gjorde på en golfklubb kan diskuteras med men men... När vi kom ut så hade jag blivit lappad. 
Det var inte värt 1260 kronor och en massa ångest som jag kände igenom hela drömmen. Fan, jag ska aldrig felparkera eller göra något dumt i trafiken.
 
Att vakna upp var gott fast även imorse har jag lyckats stänga av alarmet och vaknade massa senare än tänkt... 
Sömnbristen sitter i sen förra helgen, Narkolepsi känns det som ibland. Jag skulle somna tamefan varsomhelst. Hoppas jag kan sova ut imorgon...

Nu ska jag köra bil, ska absolut inte felparkera..LOVAR!

X

Kommentarer
Postat av: Oveerica

NICE AND WONDERFUL SITE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback