Mr Hyde in the house!

Menskossa kanske inte är så politiskt korrekt att säga men det är verkligen målande hur jag känner mig idag.

Jag känner mig som sagt var som ett vandrande kylskåp (dvs svullen, öm och klumpig) och jag är på ett sånt där jobbigt retsamt humör, jag vill ställa till med rackartyg!På en engelska finns ett sådan bra uttryck Cheeky monkey!Känns som mina kollegor på jobbet kan bli drabbade, hehe!

Sen är det där med att vara gråtmild, tänk om man kunde lära känna sina hormoner och vad de vill med en. Igår började jag grina när jag tittade på ett program om tonåringar som var överviktiga. Jag såg bara lite i slutet när de återförenades med sina päron (då var de smalare och gladare tydligen) och då kom det bara, kunde inte hjälpa detDet var så himla fint (fast egentligen inte, inte i min riktiga värld). Vill verkligen poängtera att jag skulle aldrig gråta till något sånt fjant annars, bara när lingonveckan är på besök.

Måste verkligen hända mycket prylar i kroppen när man blir sån här, haha...Jag är lite som Dr jekyll och mr Hyde. Mina onda sidor förstärks en hel massa kanske, muhahaha...så nu är verkligen Mr Hyde här, får se hur länge han stannar på besök och när den söta, käcka och snälla Karin är tillbaka...håll er på behörigt avstånd är mitt tips, haha!

Dags att styra upp frulle, plugga teori och sen bege sig mot jobbet!



X


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gumman du är underbar! Okej!!! Jag är precis likadan om inte värre... Gråter en vecka innan o sen fortsätter tårarna o osäkerheten under själva blodbadet... Hoppas det blir bättre med åren... Kanske om man får sig en karl som säger fantastiska saker om en.. eller kanske inte?? Vore förstås bättre om man kunde fixa sånt själv så man inte blir så förbaskat beroende... nu svävar jag ut.. ha en kulig dag ändå hjärtat!

2007-05-02 @ 20:24:38
Postat av: Karin

Johanna: Det är nog hormonerna som ställer till det, haha...det är hursom lite spännande, att man alltid blir så blödig,tok tok!!!!

2007-05-04 @ 07:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback