More juicy details...

Utmanad av den lilla lärkan Eremo...

Tre saker jag inte förstår:
1. Att så mycket i världen har gått snett
2. Karlar, inte alla men de flesta lämnar ett stort frågetecken efter sig...
3. Att min mobil har lämnat denna värld,hon är saknad...

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
1. Asmycket saker som
2. räkningar, telefoner, en keps, klockor, smycken
3. datorskärm, ljus, nagellack, papper massor alltså..men tre saker var det,hihi.

Tre saker jag gör just nu:
1. Bloggar.
2. Packar min overnight bag inför jobbet
3. Lyssnar på Håkan Hellströms Brännö serenad

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Finna den där riktiga sinnesron
2. Fall crazy in love med en söt ung fömåga, få en massa söta barn och leka mamma pappa barn hela livet ut =)
3. Resa massa, mycket och otroligt mer!Finns så mycket att se ju...

Tre saker jag kan göra:
1. Kan göra mycket häftigt med mina näsborrar, värsta partytricket när jag börjar vifta med mina näsvingar som värsta Dumbo!
2. Bli fruktansvärt nervös för väldigt lite
3. Hålla låda, det är mitt andra namn...

Tre saker jag inte kan:
1. Hålla ordning
2. Vissla, jag önskar jag kunde
3. Tro på mig själv till 100%, men jobbar på det

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. Dig själv (mig är rakt ingen idé att lyssna på, hehe)
2. Musik som framkallar gott mående.
3. Goda råd från dina nära och kära

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Att ha tålamod.
2. Att hålla ordning och reda både på mig själv och mitt hem.
3. Köra bil, jag är på god väg.

Tre favoriträtter:
1. Allt med kyckling..mmmmm
2. Tacos går alltid hem, en riktigt klassiker...
3. Haloumi med någon god sallad till.

Jag utmanar alla i hela världen, den ni!Så pass på...

X

Kommentarer
Postat av: Moster

Detta får bli en annan dag...

Postat av: Karin

Moster: Imorgon är en annan dag, hehe...listor gör man frivilligt om man vill....

2007-05-14 @ 14:41:00
Postat av: Markdina

This is great please keep on the good and wonderful work.

2009-03-19 @ 10:41:32
URL: http://markdina.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback