Mitt livsprojekt

Mitt nästa livsprojekt är att börja gilla och njuta av hushållsarbete (som om det kommer hända)...

Diska ska bli glädjekällan i mitt liv...

Dammsuga ska göra vilken mulen dag som helst solig

Städa generellt ska vara en belöning och vara höjdpunkten i veckan


Until then svär jag högt och funderar på att skaffa mig städhjälp på mina 25 kvm. Fan, varför kan det inte bara vara rent och snyggt här?Varför känns det som jag städar som en bäver men ändå ser det ut som en soptipp dagen efter!!!Jag blir så trött...

Dagens hetaste städlåtar:

*  Good Charlotte- Something else
* Incubus-Dig
*Lostprophets- Shinobi vs Dragon Ninja
* Gym class heroes- Take a look at my girlfriend
* Dia psalma-Emilie


X


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vaknade med en baksmälle huvud utan att ha festat en gnutta... Varför detta nu?? Jo igår festade min korre till det med dunder och brak fast jag var så trött att jag inte orkade vara med... Klockan halv ett gab jag upp o tog gamla bettan till min papps.. Var inte så nöjd över min lilla cyckel tur på kvällskvisten... Tror jag börjar bli gamal för jag var sur som den suraste karamelen när jag cycklade... o lite in på natten, tok!
ikväll ska jag ta med anna på en tjej fest det kommer bli rena hönsgården.. ska ta på mig den positiva attityden nu, för jag tror jag kommer kremera av allt tjej babbel annars...

2007-05-12 @ 13:10:05
Postat av: Johanna

Just det... Kram min karamel! Önskar er en grym kväll i schlager tecknet för anntar att det inte är något som du missar eller ska jag säga Sara,hihi! Pussi!

2007-05-12 @ 13:11:32
Postat av: Karin

Johanna: Men va fan, ska man behöva sova borta för att få lite lugn och ro?de där studenterna är ju inte helt vettiga =) hoppas ni hade skoj igår...kram

2007-05-13 @ 12:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback