Mindre snack mer hockey for god sake!

Jag har sagt det förr men säger det igen. Var tar min tid vägen? Om någon sett den springa förbi er snälla lämna tillbaka den!Jag hinner knappt lägga ner mitt huvud på kudden innan ett år passerat.

Nu är det nästan helg igen, tiden går och vi med den. Helgen kommer och går, sen blir det juni....sen går hela sommaren fort, snart är det höst, min födelsedag och sen var det jul och nyår....nytt år och allt börjar om igen.
Fan, tiden bara går och jag blir skiträdd...ska det gå så här fort? Jag kommer snart sitta på äldreboendet med min rollator och undra var tiden tog vägen.

Det handlar inte om att jag inte tycker jag gör nåt vettigt med min tid, för jag är nöjd med mitt liv men det är så mycket jag vill göra och om det går så här fort vet jag inte om jag kommer hinna allt, haha. Jag måste verkligen sluta snacka och börja lira mer hockey! Sen tror jag ett annat hett tips är att börja sluta tänka så förbönat mycket, mer carpe diem...då blir det gott mos!

Så länge lyssnar jag på
Nejra och fylls av glädje från topp till tå (fan vad jag är tjatig idag). Hon är så bra att jag kan böla för mindre!Jag önskar någon kunde förstå vad hennes röst gör med mitt inre, verkligen balsam för själen...hennes singel släpptes igår, köp den babes and bitches!

Time to work!

X

Kommentarer
Postat av: Moster

Hmmm du börjar bli vuxen. Det är då tiden börjar gå oanständigt fort.

Postat av: Karin

Moster: Visst gör den?Är det alltså tecknet att man är vuxen, då är jag närmare pension nu, haha!

2007-05-24 @ 20:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback