Men väx upp för fan!!!

Träffar J efter lördagens kalaskväll, vi pratar lite om hur det är och kvällen varit. J tystnar och ett leende sprids på hennes läppar.

J: Karin, vad är det du har på halsen? Men gud, det är ju ett sugmärke!
Jag: Springer fram till en spegel på fiket och ser med skräck i ögonen att detta är sant.

Det är tacken för att man har en förkärlek till yngre killar, de har inte lärt sig vett och ettikett så nu ska jag lära er en sak. Jag är

* 25 år
* Har en utbildning och ett jobb
* Ska på något sätt vara vuxen

...att ha sugmärken på halsen vid denna ålder är inte bara barnsligt utan fruktansvärt pinsamt OCH opassande. Sen kan vi diskutera min grad av vuxenhet men att ha sugmärken på halsen ingår inte i min värld just nu. Sugmärken tillhör tonåren och där ska de stanna! Jag måste ha polo resten av veckan förfan.

Jag skyller det på honom, han kan ju fan inte suga tag utan att fråga....och för er som undrar, han är inte i yngre tonåren... =)

X


Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Möhöhöhööö......

Postat av: eremo

jag skrattar rått och högt!!
ge fan i killarna som bara är 15 år annars kommer hela du vara blåprickig snart.
asgam!

2007-05-07 @ 11:02:58
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

Linda: ja, visst serru, känns lagom moget av mig...

Eremo: tack för all sympati,jag var helt omedveten om sugproppsbeteendet. Och hallå, så ung är han inte ju...bara för du gillar gubbar...

2007-05-07 @ 11:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback