Leila K på speed i mitt vardagsrum!

Jag förstår så här i efterhand varför de hade den där rosa telefonen på erbjudande. Det  kan inte vara en människa som frivilligt vill ha den!!!!

Ringsingnalerna är tamefan det värsta jag varit med om...Det ringer än i mina öron och då har det bara ringt en gång. Gäll, hemsk och migrän framkallande är bara förnamnet.Man kunde välja på sex olika hysteriska bitar som alla lät som Leila K på speed. Herregud, det var nästan ett trauma att behöva lyssna på de där såkallade lätena i den arla morgontimman. Tänk er själva att ha Leila K på speed i ert vardagsrum samtidigt som Piff och Puff är på besök. Känns som lite too much.

Vad hände med dova och behagliga signaler?Vad hände med less is more?Är det bara jag som inte klarar av ljud a la Piff och Puff (jag har dock fått höra att jag själv låter som Piff och Puff när jag pratar, kanske pratar jag precis som ringsignalen, då måste jag fan gå hos en röstcoach...hjäääälp)

Ska nu bota min kommande tinnitus, migrän och börja prata med min basröst....

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback