Landet långt där borta

Nu åker jag till landet långt bort, Alingsås för att bota mina synder och umgås med mina kära släkt. Konfirmation coming up och jag är lite nervös om ni klädsel passar i kyrkan. Jag är lite väl mörk, nästintill svart och det får man la inte vara i kyrkan. Men jag är väldigt fin så Jesus kanske har överseende, har allt hört att han är en tjejtjusare den där Jesus.

Tänk om gud inte släpper in mig?Det vore ju ännu värre, det är ju trots allt hans hus.Hihi...jag hoppas på det....

Ha en bra dag var ni än befinner er...

X

Kommentarer
Postat av: Jim

Gud bryr sig nog inte om hur du klär dig, däremot kanske någon präst eller liknande gör.

Postat av: Karin

Jag blev insläppt av både präst och gud,hihi =)

2007-05-06 @ 15:26:57
Postat av: Moster

Du var jättefin. Dottern tycket att du hade fräck frisyr. Glömde ju att se på din nya tatuering live... Vi får ses snart igen tycket vi i alla fall. Kul att du kom!

2007-05-06 @ 20:21:04
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Karin

Moster: Ja, tack så mycket och tack för en jättetrevlig dag med mycket god mat!Den nya tatueringen blev inblandad i en mycket djup diskussion om just tatueringar, det var jag, min bror, far och Anders tror jag han heter, mycket intressant!Vi ses allt snart igen, som sagt var, jag får komma till Alingsås någon dag och umgås!Ha det bra så länge!

2007-05-07 @ 09:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback