Jag ser ljuset Jonathan

Nu så, jag har tvättat och städat som en dåre. Jag lyckades ta rejäla tag så städning innefattade dammsugning med Dirty D,dammande, moppning, skurning i alla hörn,diskning, städning av toa å dusch, uttagning av återvinning och nu är det skinade rent i dagarna tre...sen är det smutsigt igen. Så jävla otacksamt jobb ju...jag e redan bitter att detta inte håller i sig så länge.

Nu ska jag iväg till Los opera. Ja, ni hörde rätt. Lilla jag ska gå på stora Göteborgs operan, haha. Vi ska se bröderna Lejonhjärta, inte fullt så vuxet men ska bli så kul. De har skrivit om den till en musikal, så kommer la nynna på Tengil anthem later, hehe!

Hare stabilt!

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har oxå kört på städtemat idag... Det vårades för stora sommarstädningen i korren o mina grejer var kylarna och fryssarna.. Rena häst görat men nu är jag klar med min del så nu får de andra köra sitt race på söndag då vi skulle ha haft stora städdagen tillsammans. Jag kände inte för att städa med hela korren eftersom jag blir så irriterad när jag städar o grymt sur på andra som inte städar på mitt sätt... Inte ett dugg moget men, jag är iaf medveten om mina brister:)
Ha en kul kväll mned alla karlar i trikåer:)

2007-05-18 @ 19:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback