Jag gör en Bridget

Har varit hemma hos T ikväll.

Måste erkänna att det kändes tungt att komma hem ensam till sin tomma lägenhet. Ikväll är en sån där kväll då jag skulle kunna göra en Bridget;Dricka en hel flarra rödtjut, äta en stor påse chips och sjunga med till någon lovesong och vara bitter...

Men istället jobbar jag vidare på mitt beroende; Youtube, dags att surfa loss. Igår kollade jag in en massa pojkband som jag lyssnat på i mina early days, vad ska jag titta på ikväll månne?

Dags att sussa!Tjingeling!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Ja det fan inte lätt. I slutändan kommer vi alla att bli uppätna av byrackor, för att spinna vidare på Bridget-temat.

Postat av: Karin

Linda-sara: Nej, visst är det inte, haha...men det är inte lätt hur man än vänder och vrider på det!Ja, byrackor var ordet,hehe...

2007-05-12 @ 12:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback