I need a shower badly

Mitt hus styr upp fjärrvärme, så mellan 10-22 idag finns ingen värme eller varmvatten i min lya.

Tjena kungen, jag behöver tvätta håret ju. Så idag används den gamla beprövade baljtekniken. Värmer vatten på spisen och har mig. Jag ställde faktiskt klockan på 9:45 för att duscha innan men då jag var ute igår och svängde mina lurviga (ja, eller pratade mina lurviga ivf, dansen uteblev igår) så orkade inte kroppen eller huvudet gå upp. Så här sitter jag, in desperate need av en dusch men får nöja mig med baljan.  

Herregud, vilket projekt.  Tänk vad svårt det kan bli ibland...Bara för varmvattnet försvinner...

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vatten är väl inget problem att fixa
nere på kusten:)

2007-05-27 @ 13:28:48
Postat av: Karin

Johanna: Haha, nej vatten är inget problem, det har du rätt i men att tvätta sig i havet känns som ett projekt =)

2007-05-27 @ 13:57:46
Postat av: Linda-Sara

Det moderna livet - vi klarar oss inte utan vatten och el. Back to the nature månne?

Postat av: Karin

Linda-sara: Precis, det är löjligt men jag klara det lite ivf, hihi...Borde åka på hajk och käka bark i en vecka elelr två...=)

2007-05-28 @ 18:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback