I made it, Im the worlds greatest...

Jag klarade det, tack och hallelujah!!!Jag pratar såklart om mitt fucking teoriprov!Jag var lagom nervös vill jag lova.

Så det är ännu ett moment att bocka av listan för jag klarade det!!TJIIHOOOOOOOO!!!Nu ska jag bara lära mig köra bil vilket känns som en liten parantes!Det var sannerligen vad mitt självförtroende behövde, jag kan ivf något om trafiken om jag inte kan köra själv,haha!

Nu ska jag fasen fira med ett glas rabarbersaft och en stunds vila!!Ikväll blir det tvätt, pappa tyckte jag skulle supa mig full, han är klok min far =)

X

Kommentarer
Postat av: sara

YEAH! Nu visste jag ju redan men jag grattar igen...hihi. Jag tycker förresten att du redan firat, med en fin tur i bilen efteråt..

2007-05-04 @ 19:05:53
Postat av: Linda-Sara

Återigen - grattis!! :D

Postat av: Karin

sara: Ja, vi firade big times ute på vägen,hihi....

Linda-sara: tack igen, det värmer gott....

2007-05-05 @ 11:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback