Herre gud, hur kunde detta hända!?!

Uppkörningen min är bokad....HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!

Dock är det långt, långt kvar då det är så sjukt lång väntetid här i Götet men det känns redan nervöst. Jag får se när det närmar sig om jag är redo, annars bokar jag ny tid. Jag vil inte heller give too much details away när det är, orkar inte den pressen, nog med min egen =) Men det handlar inte om nästa månad ens...oki doki?

Jag kan ju inte köra bil, haha!Hur ska detta sluta månne?

Idag har jag kört och gissa vad? Det gick grymt bra. Jag är lite lätt schizofren när det kommer till bilkörning...ena stunden är allt okej andra är det döööödens död. Hoppas detta har gått över till uppkörningen, annars blir det knas...

X

Kommentarer
Postat av: eremo

Yay!!!
Jag håller tummarna i 6 månader framöver, så är jag garderad.

Postat av: Linda-Sara

Du fixar det bruden! =)

2007-05-30 @ 20:17:34
URL: http://kallfront.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo: ja, gört...då vet jag att du är med mig ivf!Kan la säga så mycket fram till september räcker, hihi!
Linda-sara: det är inte säkert men om inte annat får jag göra prao på uppkörningen första gången...men jag ska göra mitt bästa för att klara det såklart, yay!

2007-05-30 @ 20:32:30
Postat av: Crazypill

You fix! =)

2007-05-30 @ 20:43:47
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: eremo

jag tänkte på andra gången...
moahhaa
nu var jag jävligt elak.
förlåt.
puss

2007-05-30 @ 21:53:33
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Johanna

Du klarar det! O ingen älskar dig mindre om du inte gör det för vi har ju alttid Sara o Martin som kan köra runt på oss:)

2007-05-31 @ 00:00:34
Postat av: Johanna

Hur häftig är inte jag som klockade 00! Coooooolt

2007-05-31 @ 00:01:30
Postat av: Karin

Crazypill: Me fix =)
Eremo: Nu var du elak, jag får fundera på ditt förlåt men du har nog rätt, jag satsar på andra gången om det går dåligt på första,hihi!
Johanna: Visst, andra får köra om det skiter sig...

2007-05-31 @ 12:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback