Hardrock hallelujah baby!

Idag fyller den lilla skatten E ett år, ett helt år har gått sen den där lördagen då hon kom till världen.Jag minns den kvällen så väl. Jag var på fest hos min morbror i Alingsås och Eurovision song contest var på Tvn. Då jag är ett stort fan av detta spektakel hade jag under festen på radion för att kunna följa cirkusen. Jag kan ha framstått som en aningen dryg med min radio där men hey, är man ett Eurovision fan får man ta ett visst ansvar =) Right?

Jag visste att E var på väg ut, det hade den stolta fadern informerat om. Det var bara en fråga om när hon ville visa sitt söta lilla ansikte. Samtidigt som de finska hårdrocks monsterna Lordi vann kom smset om att det sötaste flickan på jorden var född. Hon är för mig en liten Hardrock hallelujah flicka, då hon till faderns förfasan föddes mitt i Eurovision kaoset, jag ska personligen se till att Schlager blir hennes kopp av te. Idag fyller hon ett år och är fortfarande den sötast flickan på jorden. Tiden har gått så fort och jag kommer la knappt hinna blinka innan hon är i puberteten =)

Jag ska hur som på kalas idag och fira!!!Så hipp hipp hurra för E!!!Presenten kan jag inte skriva om här men den är kalas ivf, hihi!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback