Gin & Tonic?

Om ni var en drink, vilken drink skulle ni vara då?

Jag tror jag är en Gin & tonic. Motiveringen till detta är att jag är lite bitter men ändå rivig, fräsch och tidlös...en syrlig/besk skiva lime är även det en del av min personlighet...

Det här sitter jag och funderar på när jag har tid över på jobbet...Jag har grymt mycket att göra på jobbet men detta fick bli prio ett, hehe!Detta kallas rationellt handlande.

(och i vanlig ordning vill jag ha en massa kommentarer, alla som läser ska vara en drink, efter detta kan vi leka fruktsallad fast med drinknamn...och sen blir allt svart, eller jag vet inte...)

X


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan inte komma på någon fyndig drink så här i feber yran... Men jag är ju helt klart en frukost människa så därför skulle väl kanske en white russian passa mig som foten i strumpan:) Mjölkchoklad med sprit=Lovely!

2007-05-02 @ 20:19:05
Postat av: eremo

Då är väl jag en San Fransisco då - söt och sliskig!

Postat av: Linda-Sara

Får jag vara rödvin? Ett årgångsvin som bara blir bättre med åren! :P Och besk och fyllig, men ljuvligt god i alla fall.

2007-05-02 @ 22:14:00
URL: http://kallfront.blogg.se
Postat av: Konstapeln

Vill lägga in mitt veto angående Eremos val. Tycker mer att hon är en snaps till midsommarsillen, rak o rejäl!!! Själv anser jag mig vara drinken Orgasm, behöver jag ge någon motivering?

2007-05-02 @ 23:16:06
Postat av: Karin

Johanna: Ja, söt, mild och lättsam (typ lätt attdricka, dvs lätt att umgås med,inte lättfotad alltså,hihi)!Det är ju du i ett nötskal, yay!Såna där mjölkdrinkar brukar ju dock vara rätt fylliga, det är ju icke du ivf!Men söt som socker =)

Eremo: haha, jag håller med Konstapeln tror jag...

Linda-Sara: ja, det tycker jag var en målande beskrivning av dig,hihi...

Konstapeln: Haha, om Bush kan lägga in veto i USA kan du lägga in veto på min blogg. Och jag tycker ditt drinktips till Eremo är givet!Ditt eget med för den delen, hehe....

2007-05-03 @ 10:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback