Förresten...

Mamsen ska la få ett liten stund in da spotlight på min blogg då det är morsans dag idag. Mamsen är dock på Cypern fortfarande och läser nog inte detta idag men hon läser det nog när hon kommer hem.

Så mamma, grattis på morsdag i efterskott  =)

Behövs det sägas att du verkligen är den bästa mamman man kan önska sig och att jag är så förbannat glad att just du är min mamma!!!Fast det är jag ju alla dagar om året inte bara idag...tiihiiiii!

Puss till min lilla söta mamma och alla andra mammor som ser till att den här världen går runt!Ni rockar raggsocka ska ni veta!

GIRLPOWER PÅ MORSDAG! FUCK YEAH (Inspiration från filmen Team America om någon undrar över svordomen)!

X

Kommentarer
Postat av: Crazypill

ja puss på mammorna!

Postat av: Linda-Sara

Yeam America? ;)

2007-05-27 @ 16:26:07
URL: http://kallfront.blogg.se
Postat av: Karin

Crazypill: Ja, massor ska de ha...fan, vad hade man varit utan henne? Jo inget för man hade ju inte ens funnits,hehe...
Linda-Sara: jag menar såklart Team America, tok tok!

2007-05-28 @ 18:13:54
Postat av: Tps07

Nice site, Keep it up

2010-10-12 @ 10:34:16
URL: http://www.tps07.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback