En grå mus i mitt hus

Jag tror jag har blivit smittad av min vän Linda som skriver att hon har bloggtorka.

Jag har kanske ingen torka men jag känner mig bara genomtråkig. Typ som en runsten känner jag mig och hur upphetsande är det då? (förlåt om nu någon tycker det är intressant men smaken är som baken). Jag känner mig både tråkig på utsidan och insidan. Jag har ingen lust att skriva nåt för det känns bara som det blir om hur tråkig jag är (ja, precis som här inlägget, hepp hepp). TRÅKELI TRÅK!

Tror det kommer passera snart men tills dess får jag känna mig som en grå mus som bara känner sig tråkig. Om jag sätter på mig kläder i färgen beige imorgon då är något galet =)

Jag satsar på färggranna fyrverkerier och mottot livet är en fest imorgon, tjooolahopp!Förresten är det inget fel med att vara tråkig,  det gör vi la alla lite då och då. Men att känna sig tråkig under längre tid är inte likt mig, jag brukar ju ändå ha kul åt mig själv (även om ingen annan har det).

Anyway, nu ska tråkmajan laga tråkig mat och vara tråkig i några timmar, innan jag lägger mig i min tråkiga säng =)

Ps. hur många gånger användes ordet tråkig i detta inlägg, jävlar det var mig ett hett ord Ds.


Kommentarer
Postat av: sara

Det är okej att vara tråkig ibland, det är en mänsklig rättighet tycker jag. Livet är, som vi båda vet, upp och ner och tråkigheten är en del av det. Dessutom vet jag att du inte kommer vara tråkig för evigt. Roliga, lite lagom småcrasyiga Karin kommer snart tillbaka igen.. I annat fall kommer jag personligen se till så att du blir kul snart igen..hihi

2007-05-22 @ 21:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback