E6:an norr va scary shit...

Att jag orkar gråta mer för det där jävla körkortet.

Fick bryt på körskolan idag och grät ögonen ur mig framför min smått chockade bilskolelärare. Snart vågar jag nog inte gå dit mer för de tror nog jag e lite knäpp i bollen (med betoning på knäpp, hehe).

En dag ska jag visa världen att jag kan (snarare visa mig själv då det är där skon klämmer).  För att göra det hela lite enklare sätter jag asmycket press på mig själv samtidigt som jag intalar mig hur kass jag är. Det är ju precis så man gör när man ska köra bil, eller?. Det känns som varje steg som är framåt innefattar trettio bakåt. Så jag är inte på ruta ett nu, utan ruta minus 333.

Make sense? herregud, och en annan ska vara socionom...

Karin, väx upp, klipp dig och skaffa dig ett jobb!

X


Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Det ÄR skitjobbigt att ta körkort, och är man sedan en person som vill prestera väl så blir det ännu tuffare. Men jag lovar att det kommer att släppa! Som sagt, jag grinade floder och se på bilgudinnan nu! (Bortsett från emn mindre krock med flyttbil). Jag tror på dig, det gäller bara att du med gör det! Och tillåter dig att göra fel ibland! Heja Karin friskt humör, det är det som susen gör! Heja, heja, heja!!

Postat av: Karin

Linda-sara: tack, bra att någon tror på mig då jag inte riktigt gör det själv. Flyttbilen och den krocken räknas inte, det var den andre bilens fel ju (även om den va stillastående)...Jag ska rycka upp mig, klippa mig och allt det dära...

2007-05-29 @ 18:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback