Död fisk

Varför kommer alltid måndagen så snabbt? Jag hinner knappt blinka innan den är här *suck*. Borde inte klaga för förra veckan jobbade jag knappt överhuvudtaget men idag är det dags. Istället för söndagsångest kom det imorse för mig. Sen att himmelen är knallgrå gör ju inte en kotte gladare. När man väl är på jobbet lättar dimman och det är kul men timmarna innan är bra torra...

Pratade med någon död fisk på CSN imorse, gladare människa kan man leta efter,haha. Har aldrig hört någon låta så bitter på sitt jobb. Så det är inte bara jag som ogillar att gå till jobbet på måndag, haha. Mitt tips till dig döde fisk, byt jobb för så där trist och oengagerad kan man icke låta.

Måndagens låttips:

Fightstar-Carry her
Taproot-Again and again
30 seconds from mars- From yesterday
John Mayer- Slow dancing in a burning room
Brainpool- Probably

Det ni, rocka på nu på måndags förmiddagen så ska jag styra upp ett och annat!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback