Det finns en gata där alla vet mitt namn...

Tokeri tokera.

Det började med en fruktansvärt lugn konfirmation och slutade på detta sätt, hihi. På vägen hem från Alingsås pluppade idén om att ta några öl upp, ringde min ständiga kompanjon S och helt plötsligt satt vi där med några öl i handen. Kvällen blev sådär spontan galen och alla original avlöste varandra. Jag fick vara kurator åt en GHB knarkande kille som satt med GHB flarran framför min nos, S blev kärleks förklarad av den fullast killen i hela stan och mitt i allt blev de utslängda.

K och C bestämde sig för att göra oss sällskap och då hade vi även fått med oss några MYCKET yngre förmågor, herre gud, jag och det där lammköttet, det här var personligt rekord =)

Sen fortsatte kvällen i tokets tecken och vi liksom Håkan ramlade fram över gator och torg....helt galet....

Nu sitter jag här, fruktansvärt trött men glad, vilken rolig kväll....det blir nästan alltid roligast när man tokar sådär spontan!

Det skulle ju bara bli en helt vanlig lördag...ack vad fel det blev...

X

Kommentarer
Postat av: Moster

Nu har jag uppdaterat. + skrivit en kommentar i ett tidigare inlägg. Kram på dig.

2007-05-06 @ 20:21:45
Postat av: Johanna

Hej! Visst är det de kvällar som man inte förväntar att det ska hända tokiga saker på som blir de mest minnesvärda o roliga... Jag har hängt med min bros hela helgen o vi har nog gått igenom hela känsloregistret tillsammans denna helg.. Det blev en hel del deep talk sen har jag skrattat så jag fått träningsverk. Det är för gött med syskon:) Förrutom detta har vi ätit, festat och berusat oss med dyra drinkar och champang... Vore inte så dumt att bo i samma stad som sin bror... Jag som aldrig riktigt gillat stocktown har nog börjat ändra mig lite nu... Annars kan jag fylla i med att min bardomskärlek inte har hört av sig... Där fick jag så jag teg.. Borde verkligen veta bättre men jag faller banne mig ditt varje gång... Att det ska vara så förbaskat svårt att vara lite hard to get?? Men nån gång kanske det går in?? Den som lever o älskar får se.. Kram

2007-05-06 @ 21:37:31
Postat av: Karin

Moster: Tack för senast, jag skall läsa genast, det är bra när du rapporterar så slipper jag känna oro, hihi.

Johanna: Ja, det låter som en nice helg, visst önskar man att man bodde närmare sina syskon stundtals men det bblir ju ändå roligare när man träffas sällan,hihi. Att vara hard to get e asasvårt men det e verkligen bara att hålla sms tummen borta även om det är frustrerande, det är en tränings sak, jag har blivit bättre men långt ifrån bra...KRAM!

2007-05-07 @ 09:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback