Även posten på Speed i min hall!?!

Jag  fick just ett brev, adresserat till min mor. Jag tror även posten är på speed på tal om Leila K och droger.

* Vi heter inte samma efternamn, hon heter dock Karin men i andra namn....
* Hon bor i Örebro, jag i Göteborg och jag har inte bott på mors adress på sju år...och mamma har då aldrig bott på min adress...vad jag vet....
* Brevet har eftersänds tre gånger till en hel massa gamla adresser som jag haft här i Götet....hmmmmm....

Var är världen på väg när Hus och hem försöker ragga på mamma och får med mig att göra?Det var bättre förr, då visste posten vad de gjorde =)

 Nej, ni gott folk, jag har pluggat teori i timmarna tre, nu blir det timmarna sex till. Detta måste bankas in med eller utan våld (som det ser nu blir det en fredlig tillställning)!!!

X


Kommentarer
Postat av: Johanna

Positivt tänkande, positivt tänkande..... vilket är helt utanför ditt inlägg idag, men jag försöker köra det mantrat idag då jag mår kast i min kropp som inte vill läka och som snart kommer bli helt förslappad av allt stillasittande ... Ååååååå!

2007-05-03 @ 18:35:11
Postat av: Karin

Ja tänka positivt bör man, annars dör man bokstavlingen!Det kommer kanske ta tid detta med din kropp men vännen, det kommer bli bättre!Att vara stillasittande är ingen fara, inte så länge din kropp säger emot!Det löööser sig babes...Kram

2007-05-04 @ 07:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback