Allt på samma gång!

Hejsan hopp. Denna lördag är det livat in the luck I tell you. Inte nog med att jag påbörjat städningen av min gigantiska villa...

Jag har varit på Göteborgsvarvet, vilket är över 40000 löpare plus en hel massa om hejar och härjar runt (jag var en av de ju, heja heja). Kul att kolla på folk som klätt ut sig, lyssna på bra musik och bara feel the goa atmosfär!Jag, K och S har nu bestämt att nästa år blir det vårruset som en förfest inför Göteborgsvarvet om två år, right girls? =)

Samtidigt är NATO de nötterna på plats och har övning, hela hamnen är full med otäcka skepp med gud vet vad på. Jag är inget stort fan av NATO i alla lägen och tycker allt att de kunde pysslat med det någon annanstans. Men det leder hur som till att det är polispådrag a la massor i hela stan också...

Så det har varit helt hysteriskt med folk idag på stan. Kul men man blir trött av allt med som den gamla tanten man är,hihi!

Som om det inte skulle räcka, ikväll är det schlager final!!!Kan det bli bättre?Jag ska hem till S som ordnar en glitter och glamour kväll, vi ska äta snittar och dricka bubbel. Som vanligt har ju svensk press lyckats få Sverige segertippat vilket känns osannolikt. Vi är alltid vinnare enligt media men sen blir det aldrig, så, haha. Vi kan tyvärr inte stå emot Öststaterna som tagit över hela jäkla skiten, det är bara skratta åt eländet och luta sig tillbaka. Det är verkligen så fruktansvärt dåligt men ändå tittar man, hur kommer det sig? Jag får la äta upp det här om nu Ark vinner, men då får det bli så!

Nej, dags att piffa men jag önskar eder alla en fröjdefull kväll!Heja The Ark, visa nu Europa hur man skakar rumpan!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback