All makt åt Tengil vår befriare!

Bröderna Lejonhjärta var hur bra som helst!Den var lite snällare än filmen men det ska vara en familjeföreställning, fast visst blev jag lite rädd när besten Katla gjorde sin entré (hon var stor som ett hus). Den var väldigt häftig rent scenografisk och mycket vacker sjöngsång. Så om någon är sugen så tycker jag helt klart att det var värt varenda öre!Jag säger bara jag ser ljuset...det gjorde jag sannerligen, hihi!Förresten gjorde några av Tengils vakter en grym dans i föreställningen, det kommer bli det hetaste i stan kan jag lova. Vi övade lite igår på Göteborgs gator och torg, hett kan jag säga!

Andra glada nyheter speaking of döden (Nagilima och Nangijala), min mobil har återuppstått från det döda. Jag lämnade in den för att se om den kunde firras på min garanti och igår fick jag tillbaka min baby hel och ren. Dock var mycket nummer borta, alla bilder och sms men vad gör det när hon lever igen!!!Jag är så glad även om det är I-lands problem AB. Nu ska jag kan pimpa upp henne sen så, hihi!Så om jag verkar oförstående när ni smsar är det inte för jag med flit raderat er, haha...eller jo kanske, det beror på vem som hör av sig muhahaha!

Nej, dags att styra upp sig själv och sitt...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback