WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Ja ni, dagen i Göteborg börjar bra, inte ens sol ute men mina förväntningar på dagen är som en barn inför godispåsen på lördag...känner på mig att idag kommer våren göra gott!!!Visst är det lustigt vad vädret kan göra med en?Anyway, har bestämt att det ska bli en riktigt bra dag idag och kan kännas så....

Det faktum att jag åker till Sälen imorgon och inte har packat och jobbar till midnatt är inte alls stressande. Min lägenhet börjar anta en ny look då det är hur smutsigt och stökigt som helst, jag har inte diskat på ett bra tag, inte tvättat inför resan....

Men vad gör det allt detta om hundra år?Kommer helt enkelt får åka ifrån min lya i dåligt skick och vara i Sälen med smutsiga kläder, hihi!Eller kläder har jag men inte de finaste och vad gör det i Sälen?Där har man rätt att vara friluftsnisse och gå i mjukisbrallor!Rock on!Idag ska jag inte oroa mig utan le och sprida min glädje!Nästan lite halvreligiös idag....så ett litet hallelujah kanske kan vara på sin plats!

Dagens innehåller bilkörning, lunch med sötaste L och jobb, vilken dag va?Nu ni, en Hormonstinn K ska ut i vårvädret och frigöra lite av de här sjuka vårkänslorna på första bästa....hihi!

Tiihiii, pussen på bussen och hoppas alla får en riktigt skön dag i vårsolen!!!!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback