What a day!

Gud, vilken dag.

Vi har varit ute i solskenet hela dagen. Vårjackan, solbrillsen och de små vårskorna!Vi promenerade runt i slottsskogen, käkade sushi och njöt av solen...provade den nya lakritsglassen från GB, den heter
Pepe. Väldigt besviken då den var alldeles för söt. Den fungerade dock utmärkt som mikrofon och det blev en och annan intervju innan den slank ner i magen...



Är väldigt trötter nu, så ska nog snart krypa ner,har ju ändå förlorat en timme idag!

Tack för den här helgen Karin, det gjorde vi bra
Tack detsamma!


X


Kommentarer
Postat av: sara

Jag måste instämma i tackandet.. tack för den här helgen Karin, mycket sol och trevligt sällskap! Det gjorde vi bra.. Annat som hände den här dagen var inte lika bra, jag är bitter!

2007-03-25 @ 20:51:39
Postat av: Johanna

Good God! Vilka coola brudar och vilket långt hår du har fått kvinna... Nu kan vi rocka våra hästsvansar ikapp på fredag:)
Kommer bli fett med skoj! Kläm!

2007-03-25 @ 21:07:23
Postat av: Kajin

Ja vilken dag! Den kan man leva på den här veckan...hoppas värmen håller i sig! Ha en superbra vecka :) o Sara... än är det inte över..! Kramis

2007-03-26 @ 08:28:40
Postat av: eremo

Ja den där Pepe är då inget att ha, det kommer att bli ett kort gästspel.
Jag provade en av Magnums nya - Columbia (eller va fan den hette), smakade iaf kaffe, mint o choklad. MUMMA!
Härnäst ska den nya Solero provsmakas.
Kyss på dig och snart snart snart ses vi!
YAY!

Postat av: eremo

Om jag hade kollat din smarta länk innan jag kommenterade så hade jag sett att glassjävlen heter COLOMBIA!
my ass

2007-03-26 @ 08:30:13
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

Sara: ja, det var sannerligen en trevlig helg med mycket uteaktiviteter!Det aint over til the fat lady sings heter det, fan de kommer klara det här, nu är det hemmamatcher, kom igen fbk!!!

Johanna: ja, hår och hår vet jag inte, några spröda hårstrån, haha...klippning måste ordnas denna vecka!Det blir jätte massa skoj =) Pöss

Kajin: Ja, var så mysigt, och hoppas med solen stannar kvar..men vi är i gbg så blir la spöregn, haha!Du har så rätt, det är inte över för Fbk!!!

Eremo: Haha, ja det är inte lätt ibland, hihi!Soleros nya är jag inte så sugen på, bananglass är inte min favvo!Tacka vet jag blackfire (kom tillbaka!)Kyssen

2007-03-26 @ 08:59:03
Postat av: eremo

en relevant fråga:
Har Fr Prim slutat använda sig av mellanslag efter till exempel ! ? och .???
mohahaha
nu jävlar ska det klankas ner på dig.
;)

2007-03-26 @ 09:35:47
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: eremo

hahaa
nu när jag kommenterade det över den här kommentaren så fick jag nåt varningsmeddelande att det kunde vara spam. det var ju skitkul!!!
blir nog likadant nu eftersom jag lämnar min fjärde kommentar på samma inlägg.

2007-03-26 @ 09:37:01
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo: Din lilla lilla spammare, det är värst vad du ska klanka ner =) Men du har rätt! Jag har slutat med det, men vad har du för liv om du anmärker på sådant? Get a life... Spamma på du! Pussen!

2007-03-26 @ 17:03:12
Postat av: eremo

jag har ju inget liv, det är tomt här utan dig.

2007-03-26 @ 22:10:39
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo: Jag har inget liv heller, muhahaha! Kommer ju hem i pårre, så då ska vi leka, spamfröken! =)

2007-03-26 @ 22:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback