Vilken morgon

Hallåååååå, ingen som sagt att de visar Beverly Hills på morgonkvisten, nu blir det obligatorisk uppvakning klockan 06.30 alla dagar, hehe!Jag blev så glad att se Brandon, Donna och Kelly...morgonen var räddad!Vilken serie gott folk. den har verkligen allt...

Nu är det tandläkaren som kallar, får se om jag återvänder med alla tänder i behåll.Förresten, sist jag var där var det en kvinna som käkade en riskaka i väntrummet, tyckte jag kändes lite onödigt. Tänk att vara tandläkare och behöva undersöka en käft full med riskaka, tokeri tokera =) Fast å andra sidan tjänar de en massa pengar så det kanske de kan ta, tiihiiii!

Ja, sen måste jag ju säga att prettorockarna My Chemical Romance senaste låt I don't love you är skamligt bra...så lyssna lyssna!

X

Kommentarer
Postat av: Anna (aus)

alltså.. jag har inte hört låten (tror jag), men det var ju en väääldigt orginiell titell ;) Känns så himla tråkigt att jag inte kan komma på aussie-festen, ska till fjällen idag. Jag får kompensera med att dra ihop nåt snart! Massa kramar*

2007-03-22 @ 07:40:07
Postat av: Anonym

Hallå i vårsolen! Jag upptäckte också Beverly Hills härom morgonen..många minnen! Jag fick mig ett gott skratt, det märks att serien har några år på nacken, frisyrer om inte annat, hihi :)
Hoppas det gick bra hos tandläkarn! Kramis

2007-03-22 @ 11:48:10
Postat av: Karin

Anna: haha, visst är det originell låttitel men den är bra tycker jag, men lite smörig kanske, hehe!Ja, vi måste ju verkligen ses, har inte ditt nummer, men ska be att få det av Linda i helgen så vi kan ses...var alldeles för längesen ju!!!Ha det grymt bra i fjällen!

Anonym: Vårsolen är grym, tack very much!Bevvan är verkligen gamla memories, snygga som få, haha!

2007-03-22 @ 20:30:16
Postat av: Konstapeln

Men vad fantastiskt med bevvan igen, måste jag kolla på!!

2007-03-22 @ 22:56:59
Postat av: Karin

Konstapeln: ja, det var typ kl 6.30 eller någe, inte de äldsta avsnitten, ganska nya faktiskt!Eller nya och nya men du fattar....=)

2007-03-23 @ 06:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback