Uppdrag grå bäver

Nej, det fick bli ett annat tema för dagen. Idag har jag och K lekt SWAT team och lekt att vi bekämpar brott. Som grädden på moset tittade vi på Miami Vice för att få lite idéer om hur det ska gå till. Ja, vi är verkligen som två fjortisar när vi träffas. Skrattar högt, flamsar och är allmänt tokiga.

Idag har vi gjort Ume stad dvs shoppat runt lite, Ume är en fin stad måste jag säga. Massor med snö är det och jag lyckades hitta både det ena och andra. Hittade en fin fin svart kofta och ett par röda asheta lackskor, grymt sa grisen säger jag...K hittade en snygg skinnjacka som jag diggade med!

Kvällen kommer som det ser ut ni tillbringas hos Ks "vän" men vem vet vad som händer, kanske måste vi ut på något viktigt uppdrag???Hihi....(vi är inte riktigt kloka tillsammans)

Love and kärlek!

X

Kommentarer
Postat av: sara

Låter som att du har det nice i norrland.. Själv sitter jag framför datorn och slösurfar, blir en lugn kväll.. jobb hela helgen, inte illa va? Lite mello blir det ju också naturligtvis, det får vi inte glömma! HA det bra, vi ses snart.. på skidor..hihi.

2007-03-09 @ 19:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback