Tomtar på loftet

Ibland undrar jag om allt står rätt till i mitt huvud. jag är inne i en väldig drömperiod, dvs jag kommer ihåg många av mina drömmar...inatt drömde jag att jag var med i Prison break (the swedish version). Riktigt bra serie om ni frågar mig, alla pratade svenska utom huvudrollsinnehavaren som även är med i den amerikanske versionen....ja, det var väldigt spännande faktiskt. Vaknade 06.00 av att det började bli för otäckt, så var skönt att vakna till liv...men en drömtydare skulle vara lockande just nu, kanske säger mina drömmar en massa om vilka val jag borde göra, haha!

Oooh, jag har ju glömt att berätta en himla skoj sak. Pratade med Konstapeln K som jag ska besöka i Umeå, hon berättade att det är ett stort happening i Umeå i helgen, Same SM i innebandy (tror jag det var men ibland sviker mitt minne)...det ni!Så jag ska till Umeå och leva rövare på Same SM, hehe....känns stort!

Nej, nu ska jag bege mig till jobbet, börjar 11 idag, en konstig tid att börja!

X

Ps. Förresten, Brynäs är i slutspel och vann sin första match, vi är underdogs och ska ta hem hela skiten utan att någon förstår det, okej?hehe....Ds.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jovisst, brynäs är underdogs och allt och dom får gärna slå ut hv71. Men SM-guld vinner dom aldrig, det finns bara ett lag som kan ta hem hela skiten, i år igen.. FÄRJESTAD!

2007-03-07 @ 09:57:09
Postat av: Johanna

Sara! Du har så rätt så... gooooo färejestad!

2007-03-07 @ 10:45:57
Postat av: Karin

Sara: jaja, jag säger då det, vi är underdogs och ni tror ni ska vinna så därför vinner vi, vi gör lite av en naken chock fast utan att vara nakna...(ja, klart jag förstår att vi aldrig vinner men drömma kan man la)

Johanna: Du borde ju ogilla Karlstad med tanke på din pappas tjej, hihi....

2007-03-07 @ 18:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback