To blogga or not?!?

Jag har snart bloggat i ett halvår och motivationen är ju helt klart varierande.Ibland har man inte något att skriva om och krystar ihop något som inte känns så upphetsande. Ibland skulle man kunna skriva en roman i stil med Röda rummet. Jag och min blogg är i smekmånadsfasen just nu tror jag. Det är kanske inte så mycket som händer i mitt liv men ändå tycker jag det är ruskigt kul att komma hem till min rosa blogg. Lite så där som man kan vara när man är nykär och inte ser några fel och brister i varandra. Ja, inte för att jag bara tänker på min blogg och har våta drömmar om den, så långt har det inte gått (än alltså) men jag och min blogg har väldigt kul ihop om man säger så. Jag kom på mig själv idag på bussen hem att jag satt och funderade på vad jag skulle blogga om när jag kom hem. Det är inte första gången heller. När något kul händer tänker jag alltid, det här måste jag blogga om. När blogg.se inte funkar kan det kännas lite irrriterande då man kanske just kommit på the blogginlägg of the year...

Kanske är det så enkelt att jag tycker det är så kul att blogga att den här fasen kommer hålla i sig länge, eller så är det övergående. Men en sak är säker, som det känns nu skulle jag inte sluta blogga även om jag hade minus människor som läste (vet inte riktigt hur minus människor skulle kunna läsa men u get the point).  Det var en reflektion kring mig och mitt bloggande, om någon blev klokare please tell me....för mig sa det inget, jag hade nog en tanke från början men den försvann....ANYWAY....
 
har någon sagt hur bra Coldplays Til kingdom come är?Serijävlaöst..nästan lite för bra stundtals.....Ja, det vara bara en parantes.

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback