Soliga dagar

Jag förvånar aldrig mig själv längre. Igår kväll när jag kom hem envisades jag som vanligt med att kolla på tv när jag lagt mig trots att jag var snortrött. Jag somnade såklart med tvn på och lyset tänt. Jag vaknade klockan fyra av att nyheternas signaturmelodi kom. Jag blev skiträdd såklart!Sen hade jag svårt att somna om...vaknade igen vid åtta och sen gick jag upp, var ingen idé att försöka mer. Jag tror alltid att jag ska orka titta på tv men det gör jag aldrig, vet inte hur ofta detta händer, anyway...

Nu ska jag och S hurta loss i solen och ta en sväng vid Delsjön, gud vad gott!Jag har verkligen fått tillbaka mycket energi sen Fru sol bestämde sig för att förgylla Svea rike. Me like me like!

Ha en bra dag i sola, glöm inte att sätta på kjola =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback