So looong suckers!

Nu ni, nu drar jag till fjällen fest hela kvällen som Markoolio skulle sagt (nej, ni Karin ska hålla sig i hatten!)Hoppas ni alla får en resterade underbar vecka! Jag bjuder på en bild från förra Sälen resan. Fulaste bilden i mannaminne med mig i en skijacket a la 1994. jag är het hetare hetast om ni frågar mig =) Kommer inte ha tillgång till internätet så från jobba lite på mitt bloggberoende då I guess, tjena kungen! Anyway, ha det nu riktigt bra och ses på söndag!

110795-85

X

Kommentarer
Postat av: eremo

mohahaha!
det är humor
"Bästa svängen Hökarängen!

Postat av: Johanna

Hihi! Lite färg förgyller vardagen... Tok! 1994 måste vara det år lilla hade sin storhetstid... Hade en liknande dress själv som hängde kvar riktigt länge...kram

2007-03-14 @ 20:28:42
Postat av: Karin

Eremo: Visst visst, vi såg den i fredags, gud den filmen är genialisk, kan ses om och om igen ju!Och du har rätt, jag ser verkligen ut som en av de, bara ansiktsmålningen som saknas =)

Johanna: Ja, nu är det ny dress och tur är la det, haha!Herre gud, färg är bra men nån måtta får det va!

2007-03-18 @ 19:50:11
Postat av: Trondsilja

Very well done site! Please keep up the good work.

2009-03-13 @ 10:43:54
URL: http://trondsilja.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback