Regn hos mig

Ja, Göteborg på vintern, hur torrt är det på en skala?Om ni frågar mig, riktigt torrt, det bara regnar och regnar...jag är så trött på det här jävla regnet nu!Hellre snö i tonvis än detta rusk. Ingen idé att klaga för det är fan bara gilla läget men gud vad jag vill ha vår. Jag vill gå i shorts, flip flops, ha solbrillor på och känna hur hela kroppen spritter av vårkänslor. Men men, vad är väl en bal på slottet...

Shopping är den bästa terapin, på vägen hem från jobbet kände jag mig lite nere (Ja, vädret gör mycket) och gick till HM, tok..kom ut med en tröja och en fin fin hoodie, båda från barnavdelningen så var billigt med. Lite gladare i sinnet mötte jag upp my love J,längesen vi träffades på tu man hand, alldeles för sällan så det var gott. Hade en del att prata om och jag fick lite käcka tips om hur jag ska ställa mig till en del saker...

Nu är det desperata husfruar, yippie yay!


Kommentarer
Postat av: sara

Shopping löser många problem, det är konstigt det..Men kul! Vädret vill jag inte ens prata om. Jag älskar vintern, men inte vintern i GBG, nu får våren komma snabbt. Snö får vi nog av nästa vecka..yippie!

2007-03-06 @ 22:13:51
Postat av: Karin

Sara: Ja, snart får vi se massa snö, hopaps verkligen vi får fint väder som de två sista åren!!Efter Sälen kan det vara vår tycker jag!Hepp hepp"

2007-03-07 @ 08:38:38
Postat av: Sofia

men nu e det faktiskt vår... mars=vår! så det så.

Postat av: Karin

Sofia: men om det vore så enkelt, det är ju fan inte vår även om det borde vara vår, haha...men okej, ska sluta klaga...snart ivf, hihi

2007-03-07 @ 18:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback