On drugs again?

Har du solknarkat nu igen?

Efter att ha skickat iväg ett glatt sms fick jag detta som svar av min kära vän L, verkar som solen gör mig hög eller något, hihi. Hon har rätt dock, ännu en helt grymt bra dag, jag förstår inte vad som händer med mig...mina hormoner lever la vida loca i mig och jag är hög på livet!Ska njuta så länge detta varar för med mig kan det bli knallfall i backen när man minst anar det =)

Sitter just nu och äter en macka med fetaost, avokado och gurka...annars har jag bara soya i mitt kylskåp så bestämde mig att piffa till maten lite idag. Gott sa grisen även om jag börjar känna mig löjligt mätt!Men om det är gott kan man knö ner lite mer. I Götlaborg säger vi, Knö Dej in fast dörra är trång....

Annars smider jag lite planer tillsammans med L,ni kommer få reda på de i sinom tid, hehe....det är roligt ivf!!! Så dags att smida vidare på dessa planer!

Tjingeling!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Ja du är minsann en liten solknarkare :P

Postat av: Karin

Linda-Sara: verkar inte bättre, men jag är i gott sällskap, hela svenska folket verkar va besatt, haha!

2007-03-29 @ 05:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback