Min älskade konstapel

I dedicating this to u my lovely friend. (Då man har en alldeles egen blogg kan man även skriva personliga inlägg till personer,hihi)

Idag fyller min älskade polis år och jag vill ta tillfället i att att gratulera. Var tog tiden ivägen min vän?Vi har känt varann i mer än 15 år, herre gud säger jag. Vi har verkligen gjort det mesta ihop och det är jag sannerligen glad för. Vi har hållt ihop i vått och torrt och jag kan inte säga annat än att I love u soo much!Vet inte ens var man ska börja när det gäller minnen men dans till som om himlen brann, Enhörningen, Pulli Läppinen, A-huset är kanske en början...För att följa upp med tonårsförälskelser, alla Talangen vi gått till och suktat efter äldre killar, första fyllan, konserter i Brickebacken, London toket med sugna italianos,rave perioden, Tequila race som slutat illa, Grekland, Svenssons tiden,Same temat (jag fick ju se en till slut)...

 Man kan fortsätta rabbla minnen i år och dagar men det jag vill säga är att jag är glad att du är min vän!!!Det kommer bli en herrans massa mer som vi ska uppleva ihop, bättre blir det när du kommer och bor med mig i Götet =)

Puss till dig mitt hjärta och ha en fruktansvärt bra födelsedag!Love ya!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

ja hon är toppen, dock fyller hon ju 26 och inte 27 din gnu!

Postat av: Karin

Eremo: har jag skrivit att hon fyller 27? herregud, det är för alla mina vänner som fyllt nu i mars fyllt 27, tokeri tokera....jag e bra vimsig, tok!Gnu kan du va själv...

2007-03-23 @ 23:03:24
Postat av: Konstapeln

Tack kära vän för detta fantastiska inlägg, det väcker många kuliga minnen till liv. Du är amazing!!
Puss på dig min kärlek

2007-03-23 @ 23:18:50
Postat av: Konstapeln

Tack kära vän för detta fantastiska inlägg, det väcker många kuliga minnen till liv. Du är amazing!!
Puss på dig min kärlek

2007-03-23 @ 23:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback