Mätt som en plätt!

Tåget var försenat. På sistone är det förseningar jämt och det är så torrt, min station där jag hoppar på har inte heller någon info så man vet liksom aldrig när tåget behagar att komma, träligt som en äkta närking säger!Men nu är jag hemma och har just ätit, gott med mat... Äter som vanligt för mycket, är mätt som en gnu!

Dagen har varit bra men nu är det bara nedräkning, på torsdag morgon åker jag till min kära konstapel i Umeå och ska leka en hel massa, jag längtar som en gnu, två dagar kvar på jobbet, kommer gå fort!

Klumpen i magen är liten men fortfarande där, den kommer nog vara där ett tag men så smånigom kommer den nog försvinna...så länge jag bara kan acceptera att den finns där ska det nog gå bra för då är det inte lika jobbigt att tänka på det!

Nej, nu ska jag tvätta och pyssla runt lite här hemma...Hepp hepp!

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback