Love in the air!

Jag blir nästan lite pirrig i magen av att titta på Greys....Dr Mcdreamy är ju sååå söt och sen har hon en söt veterinär med, hur ofta händer det att två så heta killar jagar en?Har det hänt er?Isåfall är jag mycket impad....Jag vill med bli jagad av två hetingar!Som ni nog förstår blev det djupa vattnet ebb, kanske var bäst med....

Imorgon tidigt ska jag upp och låta en ny tandläkare titta på mina gaddar,så bara spärra upp käften igen. Sist jag var där var det ju en akut tid då min lagning var trasig, tycker ju att de kunde tagit sig en titt på de andra tänderna men icke sa nicke.Jag hatar det, kostar skjortan och så får man ju egentligen inget trevligt för pengarna!!!Sen blir det inte bättre då den där jävla tandläkarjävlen ligga på ett ställe som gör att jag måste passera den där kritiska platsen, jag måste minnas. Sist klarade jag mig från att ringa på dörren och imorgon ska inget göras heller...dags att byta tandläkare och sluta tänka så mycket, rådet från min smarta halva!Anyway...

Go nattis!!!

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tenixen! Ett litet tips darling är att plugga in din rosa Ipod under besöket det hjälper och det hjälper nog väldigt bra mot den hotandes dörren oxå... Spela nån låt som gör dig till den gryma kvinnan du är! Kläm...

2007-03-21 @ 23:02:23
Postat av: eremo

McDreamy is hot hot hot!!!
Jag vet vem hon väljer, mohahha.
Hoppas tandis gick bra.

Postat av: Karin

Johanna: Ja, vet du vad, det gick så bra utan musik men tack för tipset!Tandisen var typ i min ålder och vi tjöta på, så gick så bra så...=)

Eremo: Ja, det är inte jag som är olaglig!Herre gud, vår vän är polis och du begår detta grova brott =) Han e hot hot hot!Men jag får la reda på det snart men skulle bli förvånad om det inte blir Mcdreamy...Pöss!

2007-03-22 @ 19:49:33
Postat av: eremo

fråga vår vän polisen vad hon gör...

2007-03-22 @ 20:44:58
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo: Jag har frågat å jag tror jag vet vilket svar man får, haha....så ladda på du!Dagens polis, haha

2007-03-23 @ 06:41:57
Postat av: Lokefanny

Very nice site!

2009-03-24 @ 14:54:15
URL: http://lokefanny.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback