Löjliga lilla jag

Tiihii, så kom den, som ett brev på posten. jag kan nästan inte sluta le för jag är så glad och hoppas att han/hon är här för att stanna ett litet tag till.

Jag pratar såklart om allas vår vän VÅREN!!!Här i Götet är det solsken, värme och glädjen är ett faktum...inte mycket behövs av den varan för att jag ska spricka upp som en sol själv. Tack min vän vädergud för att du lyssnat på mig och äntligen skapat lite vårkänslor i mig. De gör så gott för både kropp och själ och jag har redan börjat planerat våroutfits och våraktiviteter!!!Nu ni, nu är jag på frammarsch och I aint gonna stop now!YIIIIIHAAAAAAAA!

Längtar tillbaka till Umeå lite, det var så gott att leka med K, jag hoppas hoppas hoppas (eller det ska bli så om ni frågar mig) att K kommer hit, för jesus vad det vore gott mos...OOOOOOOOHHHHHH, kom nu kom nu hjärtat!Du behövs nära mig. Kärlek till dig!

Nu ska jag åka till en annan kärlek, min kära J och mysa lite....så kärlek till våren och till alla mina vänner, alla som läser min blogg och alla människor på jorden!

PEACE, LOVE  Å EN MASSA TOK!!!

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

Massa kärlek till dig oxå hjärtat!!

2007-03-12 @ 21:30:35
Postat av: Johanna

Massa kärlek till dig oxå hjärtat!!

2007-03-12 @ 21:31:29
Postat av: Karin

Johanna: Ja, här e det kärlek, fast bara till mig själv och vänner,djupt vatten är överskattat! hihi =)

2007-03-13 @ 09:14:46
Postat av: JAPSI

Hej! Vill du veta vad som händer i kändisvärlden? Då ska du kolla in JAPSI.blogg.se. Här uppdateras allt nytt om kändisarna! Alla är vi värda en chans i alla fall? Och glömm inte att lämna en kommentar om vad du tycker och tänker!

Kramar JAPSI


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback