Klipp till!

På onsdag smäller det, då ska jag klippa mig. Det var inte igår gott folk. Har faktiskt inte klippt mig på cirkus två år, haha... Alltså har la låtit någon klippa lite här och klippa lite där men sist jag klippt mig hos en frissa var 2005 I Australien. Det är helt sjukt hur länge sen det var men om man tittar på mitt hår så förstår man; Sprött, testigt, slitet, fult, Ja vad ni vill. Så blir inte en dag för tidigt. Min vän J har rekomenderat en frissa så hoppas hon e braig!

Har tänkt på en frisyr....och blir något i stil med detta. Både stylish och praktiskt nu i vårsolen!Vad tycker ni?

 Bild:www.google.se

Anyway, back to work....=)

X


Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Gud, jag skulle verkligen behöva en klippning jag med. Allvarligt talat. Kanske jag går i dina fotspår sen då.

Postat av: Karin

Linda-Sara: Gört, gört. Jag är så löjligt oklippt att det ska bli riktigt pinsamt att gå till henne, hon kommer skratta åt mitt hår, haha!

2007-03-27 @ 21:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback