Ja, så var det gjort!

 Jag är nyklippt och för första gången sen Jesus gick på vatten är jag nöjd. Det händer inte ofta vill jag lova, har nästan alltid lipen på väg från frissan så känns ju gott.

Skämdes som en gnu när jag satte mig i stolen, förklarade i säkert en kvart om hur slitet mitt hår var. Men hon som såklart var professionell höll god min. Hon uttrycke sig i stil med: Ja det här var allt lite slitet...fast tror hon egentligen ville säga vad är ditt problem som ser ut som en jävla risbuske i huvudet biiiatch.

Hon klippte inte så mycket, precis som jag ville, känns nästan som jag har längre hår nu än förut, hihi. Men är hur som helst jätteglad och känner mig grymt nöjd!Jag tänkte lägga ut några bilder, tyvärr ser jag inte klok ut och det ser fan inte ut som jag klippt mig, är jättestor skillnad men ser lika jävla oklippt ut på de. Ja ni får själva kolla!Om ni tänker dryga om mina solglasögon kan jag bara säga att idag var det inte läge utan, jag ser ut som en panda kring ögonen (inte kajal) trots att jag sovit. weird men så är det, tokeri tokera!Ja, jag ser fan inte klok ut på korten men nu fokuserar vi på HÅRET!


    

X

Kommentarer
Postat av: eremo

HET HETARE PRIMEN!!!
Vill du ligga med mig?

Postat av: Anonym

Nice bruden!!!
Är det lite uppklippt i nacken? Ser så ut, mycket fint. Kul att höra att du är nöjd oxå!!
Kramis!!

2007-03-28 @ 21:07:26
Postat av: Konstapeln

Det förra var från mig!

2007-03-28 @ 21:07:56
Postat av: Linda-Sara

Söt! :)

2007-03-28 @ 22:34:48
URL: http://kallfront.blogg.se
Postat av: Karin

Konstapeln: Nej, det är inte det, hon behöll längd i nacken vilket jag nog ångrar lite idag....men känns bra ivf!

Linda-sara: Tack tack =)

2007-03-29 @ 05:45:38
Postat av: Karin

Eremo: ja, vi kan prata om det där när jag kommer hem, men nej säger man kanske inte till en sån fråga, hihi!

2007-03-29 @ 05:46:16
Postat av: Kajin

Brud i lyxförpackning säger jag bara :)

2007-03-29 @ 14:51:13
Postat av: Karin

Kajin: Ja, jag e ivf en tuff brud sen är jag kanske inte så lyxigt förpackad, mer än ekonomisk men gångbar förpacknig, de håller i längden....=)

2007-03-29 @ 17:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback