Insomnia

Vaknade klockan två och tyckte det var läge att gå upp...var pigg som en nötkärna och det tog tid att somna om. När det var dags att gå upp vid fem snåret var jag risigt trött. Min kropp lever i en annan tidszon för tillfället tror jag!

Idag ska jag gå och lyssna på Mia Törnblom och det ska bli ruskigt skoj, vi använder hennes material på jobbet. Ska bli kul att trägga henne in the person och har hört rykten om att hon är väldigt karesmatisk!Känns hur som väldigt kul!Sen ikväll ska jag träna något konstigt pass med T idag, Body toning...låter livsfarligt och håller på 1,5 timme, tror inte jag kommer överleva, hihi!Jag hatar ju egentligen såna där pass när man ska stå och vifta tillsammans men nu ska jag ge det en chans!Kan kanske bli kul även om jag är skeptisk...

Förresten, mitt hår ser ju väldigt annorlunda ut idag, haha. Den där snygga glansen försvann på min kudde inatt så nu är det nästan lite risbuske igen, tok. Jag är nöjd men skulle fan ha tagit lite mer i nacken. Är ju nästan hockey...jag måste nog börja ta hand lite mer om mitt hår....

Skriver ikväll,  förhoppningsvis har jag överlevt denna dag!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

fråga henne då hur man ska sluta tycka att man är bluff som är rädd för att bli avslöjad!

Postat av: Karin

Eremo: Du är la ingen bluff mitt hjärta, var har du fått det ifrån?Du är ju äkta vara, annars är du väldigt duktig på att dölja ditt riktiga jag....Pussen

2007-03-29 @ 10:02:15
Postat av: Linda-Sara

Stumpan, du kan säkert ringa frissan och be henne justera lite i nacken, de brukar vara tillmötesgående :)

2007-03-29 @ 14:35:36
URL: http://kallfront.blogg.se
Postat av: Kajin

Ja, Mia är minsann en go tjej (nästan lite för go..)! Har själv lysnat på hennes tips o råd om självkänsla, kan alltid behövas :)
Kramis

2007-03-29 @ 14:47:10
Postat av: Johanna

Tjena mittbena! Fan va kul! Jag tror verkligen den kvinnan kan ge mkt energi o tankar... Jag var skeptisk till alla såna där självkänslo trams innan men nu läser jag hennes bok o den är faktiskt inte så dum. Jag behöver verkligen en skopa av det där tramset:) Pussi!

2007-03-29 @ 17:14:58
Postat av: Karin

Linda-sara: Kan jag säkert men vet inte när det ska hinnas med, har ingen tid för sånt förrän om 2 veckor och då e fan håret långt ändå, haha!

Kajin: Ja, hon var grymt bra, hon är väldigt käck men äkta tycker jag!Jag blev impas som fan!

Johanna:Ja, det tror jag vi alla behöver faktiskt, man kan ta till sig det man tycker passar en själv ju....

2007-03-29 @ 17:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback