I fucking love you!

Ja, nu är det sagt. I fucking love solen. jag är så glad att jag nästan spricker och av ingen anledning alls, bara den där gula saken i himlen som gör alltid så mycket roligare...som ni vet är detta en väderblogg så fortsätter på det temat, haha!

Gårdagen var jättetrevlig hemma hos J, utgången kan jag vara utan faktiskt. Att en del killar tror att de kan fritt nypa en i rumpan känns inte så hett 2007 men men.När jag påpekade att man kanske inte nyper folk i rumpan utan att fråga menade han på att han nyper gärna sådant som ser bra ut och snyggt ut. Som om det skulle spela någon roll hur jävla het min rumpa var, den tillhör mig!Jag avslutade med att säga att man faktiskt får fråga först!!!.Jaja, var kul att dansa lite och dricka en snakebite ivf!

Nu blir det en gammal klassiker som är desto hetare, slottskogen!Sol och mysigt sällskap tror jag bestämt =)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback